Stress verminderen / Burn-out voorkomen

Stress is goed om topprestaties te kunnen leveren. Maar chronische stress kan ernstige gezondheidsproblemen veroorzaken en tot een burn-out leiden. Ik wil je helpen om een burn-out te voorkomen. 

Door je beter bewust te worden van je eigen gedragingen, krachten, talenten, valkuilen, uitdagingen en allergieën kun je vaste patronen doorbreken.

Door keuzes te maken en grenzen te stellen kun je de regie over je leven terugnemen. Ook je fysieke herstel en ontspanningsoefeningen krijgen tijdens dit traject aandacht.

coaching
De signalen van een burn-out
  • Je hebt last van vermoeidheid in combinatie met slechter slapen en concentratieproblemen.
  • Je meldt je vaker kortdurend ziek.
  • Je gaat steeds harder en langer werken, terwijl je prestaties minder worden.
  • Je hebt moeite met het stellen van prioriteiten en het maken van keuzes en dat leidt vaak tot uitstelgedrag, opdrachten niet afmaken of te laat inleveren, want het is immers nog niet goed genoeg.
  • Je hebt veel negatieve gedachten over jezelf.
  • Je hebt veel sociale activiteiten en hobby’s opgegeven.
  • Je wilt een betere work-life balans.

Herken je tenminste 4 van deze signalen? Dan wordt het tijd om actie te ondernemen.

Werkwijze

Mijn professionele rugzak is gevuld met oplossingsgerichte interventies en werkvormen die je kunnen helpen je doel te bereiken. Van jou verwacht ik de bereidheid te reflecteren op jezelf en oefeningen te doen.

Een coachingtraject bestaat uit minimaal vijf sessies met een op maat gemaakt programma. Een sessie bestaat uit een een-op-eengesprek (van gemiddeld anderhalf uur) waarin jouw persoonlijke doelen centraal staan. De sessies vinden plaats op locatie (in overleg uitgekozen) of bij mij in Amsterdam. Je kunt ook online gecoacht worden via Teams, Skype of Zoom.

Ook als je af en toe eens wilt sparren over lastige situaties ben je van harte welkom voor één sessie van anderhalf uur.

Ervaringen van cliënten

Chloé, 31 jaar

"Ik kwam bij Adrie terecht tijdens mijn burn-out en leerde dankzij haar mijn gevoelens en onbewuste behoeften kennen. Nu kan ik beter mijn grenzen bewaken en minder streng zijn voor mezelf."​

Scroll naar top